ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Η εργασία "Stalidis, G., Karapistolis, D. and Vafeiadis, A., (2015). Marketing decision support using Artificial Intelligence and Knowledge Modelling: application to tourist destination management. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 175, pp.106-113.https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1180" ως 1η μεταξύ των δημοσιευμένων εργασίων που αφορούσαν την χρήση της Τεχνικής Νοημοσύνης στα πλαίσια των εφαρμογών ΑΙ στο Μάρκετινγκ, δικαιώνει τον Καθηγητή Δ. Καραπιστόλη ως Επιστημονικό Υπεύθυνο του Project DANKMAN που την εφάρμοσε για 1η φορά σε συνδυασμό με τις μεθόδους Ανάλυσης Δεδομένων του λογισμικού M.A.D ΕΔΩ |